mandag 6. august 2012

Retro på kjøkkenet / retro in the kitchen

Her er et knippe inspirasjonsbilder jeg har samlet.
I mitt neste liv skal jeg ha retrokjøkken. Eller på hytta - om det blir ei noen gang! :)











krus lik gamle hermetikkbokser





Elsker stilen, stemningen, formene, de lekne mønstrene, nostalgien. 
Enig?


bilder fra Blocket.se, Finn no, Kvänum,  Loose thread blogg no, Sukkertøy for øyet blogg, krus fra Etsy Olive and  Frnaces, Erik Kold boks fra Åpent^hus på Epla, kakebokser fra Prydelig blogg, kjøkken fra Retroliv. no, Norske byggeklosser blogg. 

I neste innlegg
ny kikk i nyhuset vårt :)


4 kommentarer:

  1. Kul inspo! Gleder meg til å se mer av nyhuset :)

    SvarSlett
  2. Ja her var det mye fin retroinspirasjon...det lyseblå kjøkkenet kunne jeg godt ha tenkt meg. Har forresten funnet et nytt interiørblad med masse fin inspirasjon...hvis du liker retro da:-) Det er svensk, og heter selvsagt 'Retro'! klem, Anne Lise

    SvarSlett
  3. Retrostilen hadde jo passet perfekt til nyhuset ;) På den annen side hadde det kanskje blitt overkill, haha.

    SvarSlett
  4. Hei - er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slik krydderhylle med glass-skuffer, helst ny/retro - de hadde på Ikea før men ikke nå lenger. Ser de er brukt på noen av innleggene. Er også ute etter disse knottene eller "vridere" til kjøkkenskap. Blir svært glad om noen kan gi meg tips om dette.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...