torsdag 14. juni 2012

Ny bruk av gamle trekasser / wooden boxes

Jeg har hatt øynene opp for dem lenge, men fortsatt ikke kommet over noen vakre gamle kasser som kan få bli oppbevaringskasser hjemme hos oss. Jeg har sett mange fine varianter av disse hos andre. 
Og de kan brukes til mye. I dag drysser jeg noen slike inspirasjonsbilder over bloggen. Enjoy. 





denne ønsker jeg meg. elsker de spreke hjula.

og gjerne de tre under også. 
de er nye, men har et fint preg likevel. 
(fra house doctor.)






enkle kuber dekorert med papir. 



vegghengt kan de bli hyller



brett til picnicen






fin med farge på også.









forresten - jeg har INGEN slike trekasser?
noen som har noen til overs?


bilder fra dagbladet, adressa no, gode grunner blogg, hokusfiliokus blogg, domino deco files, what katie ate blogg, høytrykk blogg, bolina, shine design blogg, lottas himmelrom blogg, house doctor, 


I neste innlegg
flotte foto av norsk fotograf.

7 kommentarer:

  1. Herlig og inspirerende :)
    Har noen slike selv og de får stadig ny plass og innhold.
    Fin kveld til deg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Har et par på høykant som brukes som nattbord på soverommet. Jeg fant 3 gamle fruktkasser i en container når de tømte et dødsbo her. Har ikke kommet over sånne på bruktbutikker. Veldig poppis nå og går fort...

    Fin hælg!
    Siw

    SvarSlett
  3. Jeg har to gamle eplekasser som vi bruker til skohyller, og så fant jeg en gammel Hansa-kasse i boden til min svigerbestemor i går.. Den tenker jeg å bruke til noe lurt. Vet ikke hva enda...

    SvarSlett
  4. Så masse fine bilder!! Googlet for å få tips til min kasse, men tror ikke jeg kan ha noen av forslagene. Men koselig å ha oppdaget bloggen din på veien :)

    SvarSlett
  5. Hei, sjekk WooD of Norway på Facebook.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...