Du har sikkert fått det i postkassa (Hvis du ikke, som meg, har reservert deg mot uadressert reklame) :)
Vi i villa viser badet vårt som også er vaskerom.
og intervju blei det visst også. Jaja.
"For eventuelle nye lesere" som det heter - vi totalrenoverte huset vårt for 2 og et halvt år siden.
Prosessen ble selvfølgelig dokumentert her på bloggen. :) Her et "før-bilde".
Prosjektet "forkle vaskerommet" var litt av ei nøtt.
Men jeg er superglad for at jeg ikke ga opp.
Funker som en drøm :)
Funker som en drøm :)
Her er flere innlegg fra renoveringa.
og her er nettversjonen av artikkelen om badet/vaskerommet vårt. :)






















